Kilencvenharmadik bejegyzés - Megvan a blogtalálkozó helyszíne

Sokat keresgéltem, de végül visszajutottam erre, az általam kedvelt helyre. Szerintem alkalmas rá, hogy itt szervezzük a blogtalálkozót. Nem számítok sok emberre, de 10-en azért csak leszünk... A létszámtól függően lehetünk boxokban, vagy padokon (fotók között találtok képeket a belső térről). 1 db lépcsőn lehet bejutni az objektumba, de a wc sajnos az emeleten van, meg kell mászni hozzá egy lépcsősort De ez nekünk ott nem lesz akadály, higgyétek el

Ígértem egy bambit mindenkinek, tehát a welcome drinket, azaz 1 korsó Apache sört, vagy 1 pohár üdítőt én állok! A találkozót októberre tervezem.

Western pub facebook oldala

Ki mit szól hozzá? Jönnétek?

 

Írjatok a blog facebook oldalára üzenetet, ITT!

 

10568886_519394628194897_2372484277962095588_n.jpg

 

 

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, like-old a blog facebook oldalát, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg. Itt lehet a bejegyzéseket kommentelni, és nekem üzenni.