Tizedik bejegyzés - A levél

Az alábbi levelet küldtem szét, több, mint 100 címzettnek. Ha csak 1 ember figyelmét felkelti, és tesz valamit, akkor már jó. Ha bármi esély van rá, hogy hatásos lesz, behozta magát az idő- és energia ráfordítás. Most pedig magamra koncentrálok, Uff.

 

To: <bkv@bkv.hu>, <bkvzrt@bkv.hu>, <bkk@bkk.hu>, <info@parking.hu>, <bfvk@bfvk.hu>, <titkarsag@bfvk.hu>, <ftszv@ftszv.hu>, <fokert@fokert.hu>, <fkfzrt@fkf.hu>, <parkolas@bkk.hu>, <forgalomfelugyelet@bkk.hu>, <kulonjarat@hajduvolan.hu>, <titkarsag@hajduvolan.hu>, <szemelyforgalom@hajduvolan.hu>, <info@bkk-kozut.hu>, <info@budapestszive.hu>, <stroketars@doki.net>, "Gabriella Sarkadi" <strokeinfo.gabriella@gmail.com>, <kiss.mihaly@tmkorhaz.hu>, <neuralapitvany@freemail.hu>, <dehrdirect@bayer.com>, <info.bayhun@bayer-ag.de>, <szolg@vertesvolan.hu>, <utazasiiroda_zeg@zalavolan.hu>, <utazasiiroda_khely@zalavolan.hu>, <utazasiiroda_nk@zalavolan.hu>, <utazasiiroda_heviz@zalavolan.hu>, <utazasiiroda_lenti@zalavolan.hu>, <mailbox@egis.hu>, <kvzrt@kisalfoldvolan.hu>, <AcsL@kisalfoldvolan.hu>, <balatonvolan@balatonvolan.hu>, <bakonyvolan@bakonyvolan.hu>, <titkarsag@ktrt.hu>, <kaposvolan@kaposvolan.hu>, <avzrt@albavolan.hu>, <info@gemencvolan.hu>, <vezerig@pannonvolan.hu>, <controlling@pannonvolan.hu>, <rtlklub.hu@rtlklub.hu>, <kozonsegszolgalat@tv2.hu>, <info@volantaxi.hu>, <kozonsegszolgalat@mtva.hu>, <info@echotv.hu>, <tvpaprika@chellocentraleurope.com>, <titkarsag@bacsvolan.hu>, <info@fixhd.tv>, <iktato@kunsagvolan.hu>, <volanautodaru@t-online.hu>, <flili@mve.hu>, <volancom@volancom.hu>, <info@volanbusz.hu>, <volanokt@t-online.hu>, <volanpack@volanpack.hu>, <marketing@volanpack.hu>, <hajo.hf@nkh.gov.hu>, <kabinet@mahart.hu>, <kommunikacio@kozut.hu>, <info@kontaktbusz.hu>, <post@weekendbus.hu>, <info@mnv.hu>, <tvpublic@tiszavolan.hu>, <pont@tiszavolan.hu>, <jkv@jaszkunvolan.hu>, <kkvsz@axelero.hu>, <stratosz@mail.datanet.hu>, <mkik@mkik.hu>, <szemszall@agriavolan.hu>, <penzugy@agriavolan.hu>, <dubicsany@borsodvolan.hu>, <kozbeszerzes@borsodvolan.hu>, <matravolan@matravolan.hu>, <somloajka@invitel.hu>, <sumegig@invitel.hu>, <tapolcaig@invitel.hu>, <ignaczlaszlo@szabolcsvolan.hu>, <miklossynebm@szabolcsvolan.hu>, <hatvanivolan@t-online.hu>, <ugyfelszolgalat@dkv.hu>, <ugyfel@korosvolan.hu>, <info@primvol.hu>, <gbakos@c3.hu>, <molnar.hedi@arcmagazin.hu>, <boros.nikolett@arcmagazin.hu>, <arc@arcmagazin.hu>, <info@magyarvendor.hu>, <reklamacio_est@estmedia.hu>, <pestiest@estmedia.hu>, <maxima@sanomabp.hu>, <metropol@metropol.hu>, <marketing@metropol.hu>, <szerkesztoseg@nepszabadsag.hu>, <fedelnelkul@fedelnelkul.hu>, <info@enigma-as.hu>
Cc: 
Date: Tue, 23 Apr 2013 05:53:51 -0700
Subject: Információ közlés + 1 kérdés
Tisztelt Hölgyem / Uram!

Azért írok, hogy röviden beszámoljak a velem történtekről, és feltegyek egy kérdést. Minden szervnek írok, akit ez érinthet és érdekelhet.
Idén február 1-én stroke-ot (szélütés, agyvérzés stb.) kaptam. Az BKV egyik járművén történt, 28 évesen. Nem részletezem, hogy hogy vagyok (olvasható a blogomon itt : http://strokeomvolt.blog.hu),
de megfogalmazódott bennem, hogy vajon miért nem tudnak erről a betegségről az emberek, amikor a szívroham és a rák után a harmadik halálozási ok Európában.
Az utóbbi időben rengeteg magyar és külföldi emberrel beszéltem arról, hogy ők honnan tudták, hogy stroke-juk volt? A külföldiek arról számoltak be, hogy sokkal jobb a tömegtájékoztatás a betegséggel kapcsolatban. Az jutott eszembe, tehát, hogy miért ne ragaszthatna ki a BKV, vagy más budapesti cég is matricákat, ahol arról tájékoztatják az embereket, hogy mik a tünetei a stroke-nak. Vagy az aluljárókban, villanyoszlopokon. utcán, stb lehetnének matricák / plakátok / táblák ezzel kapcsolatosan.  Talán ha a több száz ember között, aki látott aznap a tömegközlekedési eszközön, buszmegállókban, utcán, stb. között akadt volna 1 aki tudja, mi bajom, ma nem itt tartanék.
Mivel itt minden perc számít, és életet menthet, úgy vélem, az embereknek tudniuk kellene felismerni.
Biztos olcsóbb lenne ez, mint annyi embert 1 évre, sokszor évekre kivonni a forgalomból a szenvedésről nem is beszélve.
Ez Önöknek is bevétel kiesést jelent, mert ha durván számolva egy utas napi 1 BKV jegyet vesz, 1 éven át, az 365x320= 116800 Ft, vagy ha egy utas 1 évig minden hónapban bérletet vesz, ami 10500x365 = 3832500 Ft, esetleg minden nap parkol mondjuk 4 órát a legolcsóbb zónában, az kb.640x365 = 233600 Ft ,
akkor már néhány utas/vezető utazási/parkolási költségei fedeznék a matrica nyomtatás, ragasztás költségeit. Vagy mehetne társadalmi célú TV reklám ill megjelenhetne újságcikk a témáról.
Veszteség tehát nem érné Önöket, de ha ez problémát jelent, vannak alapítványok, amelyekkel összefogva biztosan redukálhatóak, vagy teljesen eltüntethetőek a költségek.
Az "öregek" betegsége, tapasztalatom szerint nem válogat, és a fiatalokra ugyanúgy lecsaphat.
Mivel nem egyszerű a felépülés, meg szeretném kérdezni, miért ilyen szegényes a tájékoztatás, ha pl. a dohányzásról leszoktató kampányok oly sikeresek?
Tisztában vagyok vele, hogy nem feltétlenül Önön múlik, hogy változik-e a fent leírt helyzet, de bízom benne, hogy ott is egy Ember ül a számítógép mögött.
Ha, teszem azt, a gyerekével történt volna ilyesmi, nyilván jobban érdeklené a sztori, de így is tehet valamit, szólhat az illetékesnek, vagy Önre van bízva, de olyan tett lenne ez, ami kiemelné a közember sorából,
és amiért mindenki hálás lenne Önnek. Köszönöm, ha végig olvasta, azt még inkább, ha megpróbál cselekedni.

Maradok tisztelettel,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, lájkold a blog facebook oldalát, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg.