Száznegyvennegyedik bejegyzés - B.Ú.É.K- A 2. blogtalálkozó a 2. újjászületésnapomon :)

Az első találkozó sikere után (beszámoló itt) ismét a Western Pub Budapest fog otthont adni a blogtalálkozónak, amit már 2. alkalommal tartunk meg. Minden évszakban szeretnénk ilyet csinálni, az első ősszel volt, akkor ez most a téli, és ezt majd tavaszi követi, stb.

Már beszélhetek többes számban, hiszen szoros együttműködésben vagyunk a Strokeinfó Alapítvány-al, és 2014 Októberében megalapítottuk a Stroke-os hősök és szeretteik közössége nevű segítő facebook csoportot is. Itt jó tanácsokkal, hasznos információkkal segítik egymást a stroke-os emberek, családjaik, és segítőik. Tehát már nem vagyok egyedül.

Ezért a találkozó már nem csak azoknak szól, akik olvassák a blogomat, hanem mindazoknak, akik bármi módon kapcsolódnak a stroke témához, és találkoznának velem, ill. beszélgetnének róla.

 

fb.png

 

Kattints a képre, ha el akarsz jönni!


Szándékosan tettem erre a dátumra, ugyanis ekkor lesz 2 éve annak, hogy stroke-ot kaptam. Ma már ezt az újjászületésnapomként tartom számon. 2 éve lesz annak, hogy többé nem gyújtottam rá (igen, én ezt már így tudom), hogy tudatosabban élek, hogy megváltozott a világnézetem, és az emberekhez való viszonyom. Hogy fizikailag a nullás szintről felépültem. Hogy a stroke által lehetőséget kaptam, hogy újra tervezzem az életem, és már olyan legyen, amilyennek akarom.

Akkor elkezdődött valami. A gyógyulásommal együtt az az út is folyamatosan épült, amely oda vezetett, hogy ma már ismét a másik oldalon álljak, és ne csak a stroke elszenvedőjeként tartsanak számon, hanem olyan emberként, aki ezt is legyőzte; és másokat is kézen fog, és felhúz magával. A blogra már több, mint 16.000 ember volt kíváncsi, közel 200 ember követi a facebook rajongói oldalt is. A csoportban pedig 2 hónap alatt, ami a megalakulás óta eltelt, több, mint 100-an vagyunk már, és minden nap csatlakozik új ember.

Ez nem egy népszerű, könnyed téma, ennek ellenére ezt mindenképpen sikernek könyvelem el. És jelzésnek arra, hogy továbbra is foglalkoznom kell vele. A stroke-kal nem csak lelkileg kell megküzdeni, de nem is szabad elfogadni, hogy az ember kerekesszékben, vagy bottal járva, magatehetetlenül kell hogy leélje az életét. A felépüléshez, a stroke következményeivel való harchoz releváns tippeket, lelki támogatást kaptok itt első kézből, ez a találkozók alkalmával személyessé is válik.

Tehát

CÍM: Western Pub Budapest, Ferenc körút 17. ( 4-6 villamos Mester u.-i megállójánál) https://www.facebook.com/pages/Western-Pub-Budapest/133693983403739

IDŐPONT: 2015. 02. 01. 14:00

Változás esetén az esemény oldalára írok. A részvétel természetesen ingyenes, és mindig az is marad. Csak az odajutást kell megoldani, és a saját fogyasztást állni.

Várok mindenkit szeretettel! :)

Eni