Száztizenhatodik bejegyzés - A blogtalálkozó időpontja is megvan, mindenkit várok szeretettel :)

Sziasztok!

Ezennel minden olvasót szeretettel meghívok egy kötetlen beszélgetésre, a Western Pub-ba, Budapestre.

Cím: 1094 Budapest, Ferenc körút 17. 
(A 4-6 villamos Mester utcai megállójánál)


Időpont: 2014. Október 11. szombat, 14 óra.
10 helyet foglaltam egyelőre,
de ezen lehet változtatni, ha jelzitek, hogy jönnétek.

 

Mindenkit meghívok egy sörre, vagy aki nem iszik, azt egy üdítőre. Nincs előre tervezett témám, de van néhány, amiről mégis szívesen beszélgetnék. Tudjuk, hogy a stroke már nem csak az idősek betegsége, és azt is, hogy  sokféle módon sérülhet az ember, attól függően, hogy az agynak melyik területe sérült meg. De arra vonatkozólag kevés a magyar nyelven elérhető információ, hogy mit tehetünk, ha már megtörtént a baj, és ha már fölösleges a megelőzésről beszélni, mert már késő.

Ezért indult a blog, hogy az interneten fellelhető - főleg angol nyelvű - tartalmakat megosszam mind a sorstársaimmal, mind pedig a hozzátartózóikkal, valamint már akkor tudtam, hogy jó lesz visszaolvasni az akkori gondolataimat, hogy milyen lelki és fizikai megpróbáltatásokon estem át, amik szükségesek voltak a gyógyuláshoz.

october11.gif

 

A stroke-os emberekről általában lemondanak, vagy nem látnak sok esélyt a gyógyulásukra. Én mégis töretlenül hittem - és hiszek- benne, hogy ez nem egy lehetetlen küldetés, csupán nehéz. Hozzászoktam, hogy semmi nem jön könnyen, mindenért meg kell küzdeni, de az ilyen nehéz "csatákat" eddig még mindig megnyertem. Azt szeretném továbbadni Nektek, hogy hogyan csináltam. Mert tudom, hogy nagyon nehéz, és tudom, hogy nagyon fáj. De azt akarom, hogy tudjátok: VAN KIÚT!!!

Hát ilyesmiről szeretnék beszélgetni veletek tabuk, kellemetlen témák, és titkok nélkül, mert nekem fontos, hogy a megszerzett információkat, és a megtanult testi-lelki dolgokat továbbadva legalább egy pici segítséget nyújtsak azoknak, aki meghallják a hangomat. De ezeket az eredményeket nem egyedül értem el, ezért szeretném magammal vinni a legközelebbi hozzátartozóimat (anyukámat, és a húgomat), akik töretlen szívóssággal és szeretettel hozzásegítettek a mostani állapotom eléréséhez. Továbbá megragadok minden alkalmat - így ezt is -, hogy megköszönjem mindenkinek, akinek a felépülésemben akármekkora része is volt.

Azokat is szívesen látom, akik nem estek át agyvérzésen, mert szeretném elmondani nekik is, amiket tudok, arról, hogy miként lehet elkerülni, hogy ezt a maradandó jeleket hagyó betegséget megkapjuk. Mindannyian veszélyben vagyunk, nekem is 28 évesen törte derékba az életemet a stroke, de az én egyéni döntésem volt, hogy azt mondtam, ez itt nem a vége, nem vagyok hajlandó elásni magam, és ezentúl másképp fogok élni. Nekik is inspiráló lehet, ha az én számból hallják, miért, és hogyan értékeljék jobban az életüket.

 

BeFunky_20140922_122032.jpg.jpg

 

Tehát gyere el nyugodtan, nincs belépő,  csak az idejutás kerül pénzedbe. Ha eljössz, kérlek írj nekem, az "Üzenet" gombra kattintva a blog facebook oldalán! Ígérem, hogy nem bánod meg, mert olyasmikről lesz szó, amiket máshol nem hallhatsz, és itt végre nem csökkent értékű emberként fognak kezelni.

Csatlakozhatsz az eseményhez ITT!!

Már csak 19-et kell aludni, hogy találkozzunk :)