Nyolcvankettedik bejegyzés - Boldog újjászületésnapot!

Spirit indestructible, vagyis elpusztíthatatlan lélek. Szeretném hinni, hogy ehhez én már 1 lépessel közelebb kerültem, ugyanis ma van az 1. évfordulója annak, hogy stroke-ot kaptam.

Még mindig itt vagyok, igaz, fizikailag egyelőre "csak" 90%-osan, mégis annyi minden tanultam, és annyi dologban megváltoztam -mind a nézeteim, mind a hozzáállásom- hogy végsősoron hálás vagyok, amiért megkaptam ezt az "útbaigazítást".

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, lájkold a blog facebook oldalát, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg.

 

Nem tudom, pontosan hányan voltatok itt, és olvastátok amiket írkálok, de 8080 oldalletöltést mutat a számláló (ennyiszer kattintottatok valahová az oldalon), és külön örülök neki, hogy a legtöbben a stroke-kal kapcsolatos keresőkifejezésekre jöttetek, az ismerőseimen kívül.

A legolvasottabb bejegyzés ez volt: https://strokeomvolt.blog.hu/2013/07/08/negyvenkilencedik_bejegyzes_a_stroke_lelki_okai

 

A végső nagy következtetésem az, hogy olyan nincs, hogy lehetetlen. Minden lehetséges, de nem elég akarni, mindenért tenni kell! És gyorsabban, könnyebben megy, ha az embernek támogatói is akadnak. Én is kishitű voltam, de ez már sokat változott. A kényelmesség, és a lustaság nagyon visszahúzó dolgok, ahogyan a hamis komfortérzet is. Amikor az embert meglegyinti a halál szele, akkor tényleg rájön, hogy eddig valamit szarul csinált, és elkezd értékelni minden napot. Kicsit morbidul hangzik, de ha rajtam múlna, valamilyen formában mindenkinek odaadnám ezt az "ajándékot". Mert valamiért vagyunk olyan hülyék, hogy csak akkor kezdünk el igazán értékelni valamit, ha már elvesztettük. Azt nem tudom, ki hogy van vele, de én már mindent legalább dupla annyira értékelek, mint azelőtt, és meg is teszem, amit tudok, hogy az enyém maradjon, ha fontos nekem.

A fenti video, is ezt bizonyítja. Kapaszkodj 10 körömmel az életbe, és vedd el belőle, amit lehet.

"Szívd ki az élet velejét" - ahogy a Holt költők társasága c. filmben mondják!

 

 Ha nem tudsz repülni, fuss! Ha nem tudsz futni, sétálj! Ha nem tudsz sétálni, akkor mássz! Bármit is csinálsz, muszáj haladnod előre!” Martin Luther King, Jr.