Száznegyvenötödik bejegyzés - RTL Klub - Dr. Tóth, avagy aki eddig nem ismert, az nem ez alapján fog megismerni

Van ez a műsor, az RTL-en, a Dr Tóth. Azoknak mondom, akik nem ismerik, hogy az amerikai Dr. Oz show mintájára készült egészségügyi talkshow-ról van szó.

Még a műsor megjelenése előtt, szeptemberben vették fel ezt a részt, amiben mi is benne vagyunk. Megtalálták a blogomat, és Gabival, Gáborral, és Mártival együtt behívtak, hogy lenne-e kedvem a stroke-ról beszélni. Teljes titoktartást kértek hónapokig.

Igyekszem a lehető legkevesebb negatívummal nyilatkozni róla, mert végül is egyetlen dolgot profitáltam ebből: sokan megismerték az arcomat, és a készülő könyvem szempontjából ez jó reklám lesz. Márk még figyelmeztetett is, de én valahogy reménykedtem benne, hogy egy non-profit, segítő szándékú kezdeményezésről szabad majd beszélni. Nem szabadott. Még ha tudtam is, mire megy ki a játék, reménykedtem benne, hogy az marad majd meg, hogy nagyszerűen fel lehet a stroke-ból épülni, és ezzel nincs vége az életnek, épp ellenkezőleg.

Sajnálatos módon a világon semmi nem jött át abból, amit mondtam.

 

dr.png

 

A felvételek után tökéletesen meg voltam elégedve, hogy mindent elmondhattam, amit akartam (és a többi vendég is), de amikor láttam az adást, sokkolt, hogy mennyit hagytak meg a mondandómból, és az is úgy van vágva, hogy nem a lényeget emeli ki. 

Itt én voltam a hülye, hogy noha az eszemmel tudtam, hogy rossz vége lesz, meg akartam ragadni az alkalmat, és a fórumot arra, hogy a stroke témára felhívhassam a figyelmet.

Ez nem rólam szólt, elhihetitek, nincs szereplési vágyam, egyáltalán nem is nézek tv-t. Csak láttam egy lehetőséget, és belekapaszkodtam.

Mit nem mondhattam el? Mindent elmondhattam, csak semmi nem maradt benne. Pl. a honlapjaink címei, és minden olyan érdekes rész, amely szenzációhajhászás nélkül mutatja be a stroke-ot. Tanácsok a felépüléshez,  bátorító üzenet a többi stroke-osnak. Az önsegítő csoportunk elérhetősége. A jövőbeni terveink. 

Mindössze arról van szó, hogy egy pörgős, a felszínt kapargató show-műsorba ezek a témák nem elég érdekesek, a műsoridő pedig drága. Ez volt a tanulópénz, hogy hogyan nem akarom, hogy bemutassák a stroke-ot, mondanám, hogy ilyenhez nem is akarom adni a nevem, de nem is adtam, mert még azt is elírták.

Aki nem ismer, az nem ebből a műsorból fog megismerni, sem engem, sem a stroke-ot. Ez nem egy hirtelen, előzmények nélkül, villámcsapásként lesújtó tragédia, hanem az életmódból adódó/öröklődő/más betegséghez, vagy műtéthez köthető/véralvadási zavar miatt bekövetkező betegség, ami adott esetben évek alatt rontja le láthatatlanul az egészséget, és csak a végén van a stroke, stb., mint végső tünet.

A műsort feltette a csatorna a honlapjára, de már nem érhető el. Én is feltettem a youtube-ra, de azonnal letiltották. Őszintén szólva annyira nem is bánom, mert nem vagyok rá büszke.

 2015-01-15_115611.png

 

A blog facebook oldalára azért feltettem az adás ránk vonatkozó részét: ITT LEHET MEGNÉZNI.

 

 

Eni benne volt a tv-ben. Kb. ennyi, ami elmondható. 15 percig volt szó a stroke-ról. 15 perc "hírnév", egy Magyarország egyik vezető halálokaként számon tartott betegségnek. 

 

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, lájkold >>a blog facebook oldalát<<, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg.

Ha tetszett, nyomj egy TETSZIK-et a cikk végén.

Ha stroke-os beteg, hozzátartozó, vagy segítő vagy, pedig csatlakozz >>a támogató csoportunkhoz<< a facebook-on!