Százharminckilencedik bejegyzés - Arcizom torna

A stroke sok esetben az arcizmok bénulásával, mozgásképtelenné válásával is jár az érintett oldalon. Ez sokszor látható, kinél hosszabb-kinél rövidebb ideig.

facial-exercises-for-wrinkles.png

 

Összeszedtem néhány gyakorlatot, amik segítségével javítható a mimika. Sokszor viccesen néz ki, de a lehető legtöbb grimaszt kell vágni, hogy az arc kifejezőkészsége helyre jöjjön. Engem ugyan nem érintett ez a probléma, de tudom, hogy sok stroke-ost igen! Nem kell szégyellni, én pl. a lábamon hordom a stroke bélyegét, nem az arcomon. Vagyis, hogy megküzdöttem ezzel a durva betegséggel és én nyertem.

Tehát a gyakorlatok, amelyeket naponta kell végezni:

 

 

 

 

2 perctől érdekes

 

 

 

 A fenti gyakorlatokat a ránctalanító hatásuk miatt alkalmazzák, kifejezetten a fél oldalra nincsenek, vagy én nem találtam.  De ezek is jól átmozgatják az arcot. Otthon, amikor nem lát minket idegen, gesztikuláljunk erőteljesebben. Vágjunk "pofákat", így munkára bírjuk a renyhe arcizmokat.