Extra bejegyzés - Meghívó a Horváth István professzor által tartott INGYENES előadásra!

Ez a bejegyzés arról szól, hogy reményt próbáljak adni azon stroke-os, szíves stb* embereknek, akiknek senki sem meri azt mondani, hogy nem lesz következő!

Kb. másfél éve, hallottam először erről a vakcináról, és akkor az én reakcióm is szkepticizmus volt. Nem is olvastam, különösebben utána. Ám 1 évvel ezelőtt újra visszaköszönt, aztán fél éve megint. Egyszerűen "nem hagyta", hogy ne foglalkozzak vele. Kizárólag olyan esetekkel találkoztam, és olyanokról meséltek (olyan emberek, akiknek adok a szavára), akiknek nagyon jót tett, úgyhogy hogy muszáj volt elkezdenem utánaolvasni.

Nem untatnálak titeket mindennel, amit olvastam, csak az esszenciális dolgokat írom le, és mindenki utánaolvashat. Nem kérem, hogy bemondásra higgyetek nekem, én is mindig mindennek utánajárok, tegyétek ti is ezt.

l,gz.jpg

 

Karácsony alkalmából egy olyan felajánlást kapott a Strokeinfó Alapítvány, és ez a blog aminek szeretnénk ha Te is a részese lennél. Prof. Dr. Horváth István, az MTA doktora, akinek a nevéhez több fontos, egészségügyi találmány fűződik, tart egy INGYENES előadást azon emberek számára, akik valaha kapcsolatba kerültek a stroke-kal.

Az érelmeszesedés, érszűkület a stroke első számú kiváltó oka, és pontosan erre nyújt megoldást ez a vakcina, amit a professzor kifejlesztett. A szer bizonyítottan hatásos, és segíthet egy következő stroke megelőzésében. Magyarországon viszont iszonyú drága az engedélyeztetése. A prof. annak ellenére nem adja el, hogy külföldön kapkodnak érte, mert szeretné itthon tartani, mint magyar találmányt.

 

1.jpg

 

Ha Te pont nem vagy érintett a stroke témában, akkor is érdekes lehet számodra a dolog, mert a találmány sok mindenkin segíthet, aki valamilyen szív, érbetegségben szenved, az agya sérült, vagy a vérrel kapcsolatos problémája van. Magas vérnyomás, vércukor, koleszterinszint esetén is hatásos a szer, az esettanulmányok szerint. Ha Te, vagy a családtagod szenved(tek) valamilyen erekkel bármi módon kapcsolatba hozható betegségben, és a gyógyszereknél jobb, és tartósabb megoldást szeretnétek, gyertek el, vagy ha nem tudtok, olvassatok utána a dolognak. Higgyétek el, jót akarok.

Itt lehet csatlakozni az eseményhez (kattints a képre):

 

2014-11-27_104503.png

 

2014-11-27_115223.png

 

Bővebben itt olvashatsz arról, amiről szó van:

http://strokeomvolt.blog.hu/2014/10/06/szenzacios_magyar_koleszteringyogyszer_erelmeszesedesgatlo_dr_horvath_istvan_talalmanya

http://veol.hu/eletmod/hatasos-a-vakcina-de-meg-nem-legalis-1518563

http://vitamind.hu/megkozelitesek/anti-koleszterin-vakcina/

http://zaol.hu/tudomany/nem-sikerult-elfogadtatnia-az-erelmeszesedes-elleni-oltoanyagot-1543535

http://elgondolkodtato.com/hatasos-de-illegalis-tobb-ezer-beteget-kezeltek-vakcinaval/

 

A vakcina hivatalos honlapja: http://kolesterin.hu

 

 

A MEGHÍVÓ-t az előadás pontos adataival letöltheted innen: http://tinyurl.com/mf6jahd
(5 másodpercet kell várni, utána "Letöltés" gomb alul, majd a felugró ablakban "Megnyitás" gomb)

Minden kérdésre válaszolok. Írjatok kommentet a bejegyzés alá (be lehet lépni facebook-kal is). Ugyan nem én forgalmazom, én csak egy hálás páciens vagyok ebben a sztoriban, aki nem akarja magában tartani a hasznos információt. Gyakorlatilag azóta félek egy következő stroke-tól, mióta olyan ijesztő statisztikákat olvastam arról, hogy 10x-es esélye van az újabbra annak, akinek már volt, és hogy a stroke-osok negyede az első 5 évben meghal.

Én ezeket erős fenntartásokkal kezelem ugyan, és igyekszem tudomásul venni, hogy a statisztika nem belőlem épül. Mégis bennem volt a félsz, és folyamatosan olyan módszer után kutatok, ami esélyt ad nekem arra, hogy elkerüljek egyet. Amellett, hogy életmódot kell váltani, mozogni, egészségesen enni, nem dohányozni, kevesebbet stresszelni (ezeket már kívülről fújom), nem találtam még olyan módszert, ami az én esetemben ilyen jó eredményekkel kecsegtetett (és jár is). Ez a vakcina "lepucolja" az erek falát, de nekünk kell gondoskodni róla, hogy tiszták is maradjanak. Ez nekem megvan, úgyhogy nincs okom aggódni :)

Várunk szeretettel! :)

 

*: stroke, szívroham, egyéb szív-és érrendszeri (keringési) betegségek, magas koleszterinszint, érelmeszesedés, érszűkület, magas vércukorszint, magas vérnyomás. A vakcinának általános egészségi állapotra gyakorolt hatása is jelentős, tehát megelőzésképpen beadva is hatásos

FONTOS! Ha valaki sokat dohányzik, sok energiaitalt iszik, sokat kávézik, sokat stresszel, annál is elvégzi az immunizálást a vakcina, de ha nem vigyáz jobban magára, az eredmény nem lesz tartós!