Kilencvenkettedik bejegyzés - Ádám inspiráló sztorija

Anyu küldte nekem ezt a videot, ezúton is köszönöm neki, mert pont erre volt most szükségem.

 

 

A 21 éves Ádám története ez, aki karatézott, és pránanadizott is. Egyszer elmentek a barátaival fürödni. Akkor rosszul esett a vízbe, 5 csigolyája eltört, ebből 2 szétroppant, és hamar megszületett az ítélet: az is kétséges, hogy valaha lábra áll, nem hogy karate.

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy ma már normális életet él, és a hajdani fizikumát is csaknem visszanyerte.

Ő is pontosan ugyanazokat mondja, amiket én, hogy az embernek nem csak fizikailag, hanem szellemileg is meg kell erősödnie, meg kell küzdenie a démonaival, elhinnie a lehetetlent, és a megfoghatatlant, és mindenek előtt hinnie kell magában, feladni pedig tilos! Neki is vannak hullámvölgyei, de már nem lehet megingatni a magába vetett hitében.

A sztorink nagyon sok mindenben hasonlít, a betegség, sérülés ugyan nem hasonló, de a felépülés módja igen. A kiszolgáltatottság, a lelkiállapotok, és a fázisok igen. És a végkövetkeztetések is, meg az, hogy megtanultunk bízni a saját szárnyainkban. És küzdeni azért, ami fontos nekünk, ami sok ember, és akadály fölé tud helyezni.

Az emberek alábecsülik az akarat erejét. Hatalmas dolgokat lehet vele véghezvinni. Egy ilyen baleset/betegség ráébreszt arra, hogy fölöslegesen félünk, aggódunk az élet dolgai miatt. Kemény tud lenni a lecke, de végül meg kell értenünk, hogy ezek csak fölösleges időpocsékolások, és csak magunkban kell bíznunk, mert többre vagyunk képesek, mint hinnénk.

Ő nagyon magasról esett nagyon mélyre, és gyönyörűen visszatornázta magát. Most már pozitívumként tudja látni a betegséget, ahogy én is, mert sok mindenre megtanít magunkkal és az élettel kapcsolatban. Én megemelem a kalapomat előtte, az ő történetéhez képest még az enyém is smafu. Bár anyu utálja, ha ezt mondom, mert azt mondja, mindenki annyit kap amennyit elbír.

Az üzenetet végül is így is átadhatom, hogy az ilyen emberekhez képest én nem szenvedtem annyit.

Ezt:

 

soha-ne-add-fel1.jpg

 

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, like-old a blog facebook oldalát, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg. Itt lehet a bejegyzéseket kommentelni, és nekem üzenni.