Ötvenkettedik bejegyzés - Élő mátrix (film)

E

Az akupunktútás terapeutámtól kaptam a fenti videot, és az első pár perc után kíváncsi voltam az egész, 1,5 órás filmre.

Az első pár perc megnézése után máris választ kaptam egy megválaszolatlan kérdésemre, vagyis arra, hogy a sarokra-nem-állás tipikus stroke-os betegség, nem csak az enyém. És ami még fontosabb - gyógyítható.

A film nekem azt mondja, hogy a gondolatnak teremtő ereje van, és ha meg akarunk gyógyulni, akkor meg is fogunk. Lehet segítséget igénybe venni, ez csak gyorsítja a folyamatot, de minden fejben dől el.

 

Ha érdekesnek találod, amit olvastál, lájkold a blog facebook oldalát, mert naponta teszek ki olyan tartalmakat, amiket itt nem osztok meg.

A video kommetjei között találtam a következőt:

Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, majd erőteljesen ellenzik, végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. " - Schopenhauer